Questions & Answers



1. Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Na het ontvangen van jouw bestelling én betaling doe ik er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk naar het opgegeven adres te verzenden. Het duurt maximaal 2 werkdagen totdat het pakketje naar een Post NL locatie wordt gebracht. Als ik door vakantie of andere omstandigheden niet aan deze verzendtijd kan voldoen, dan staat dit op de website vermeld.

2. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die gedaan worden, worden verzonden via een Post NL locatie. Woon je in Asperen? Neem dan contact met mij op. Ik kan de bestelling ook langs brengen.

3. Wat kost een verzending van mijn bestelling?

Een brievenbuspakketje is € 4,96. Grotere pakketten zijn € 7,44.

4. Wat doe ik als mijn pakket vier dagen na verzending nog niet bezorgd is?

Stuur een e-mail naar mimakkerklaartje@gmail.com. Vermeld hierin je naam, bestelling en besteldatum.

5. Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Elke bestelling is alleen te betalen via I-deal (online overboeking). Nadat je de bestelling bevestigt hebt wordt je automatisch doorgeschakeld naar I-deal. Als je de online overboeking halverwege afbreekt vervalt ook je bestelling. Geen betaling maakt dat je bestelling komt te vervallen.

6. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?

Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op door een e-mail te sturen naar mimakkerklaartje@gmail.com. Vermeld hierin je naam, bestelling en besteldatum. Let op: bij beschadiging van producten wordt je wel gevraagd om foto's te nemen van het desbetreffende product vanuit verschillende posities.

7. Als ik mijn bestelling wil retourneren, hoe doe ik dit?

Stuur een e-mail naar mimakkerklaartje@gmail.com, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. De retourkosten zijn voor jezelf en worden niet vergoed.

Clownsneuzen en grimeproducten kunnen niet geretourneerd worden.

8. Het lijkt of de verpakking van het product al een keer is opengemaakt, klopt dit?

Dit klopt. Nadat de producten bij mij binnen komen voer ik eerst een kwaliteitscontrole uit. Ik maak hiervoor de verpakkingen eenmalig open. Na een geslaagde kwaliteitscontrole wordt de verpakking weer zorgvuldig dichtgemaakt.

9. Het product wat ik wil bestellen geeft de melding: "tijdelijk niet leverbaar" of "binnenkort leverbaar". Is er toch een mogelijkheid tot bestellen?

Neem contact met mij op. Vaak is er heel veel mogelijk middels een pre-order.